Vragen?

Uw pakket wordt dan geleverd bij uw buren. Wij bevestigen dan de levering met een kleine nota in uw brievenbus.
Gelieve bij uw bestelling aan te geven bij welke buren wij het pakket kunnen leveren, indien u zelf het pakket niet in ontvangst kan nemen.
Bij niet ontvangst zullen wij u contacteren, krijgen wij dan geen contact dan zal het pakket niet terug betaald worden.

Omdat wij garant staan voor dagverse producten recht van bij de lokale boeren, vinden wij het uitermate belangrijk om hiervan uw feedback te krijgen. Gelieve bij niet verse groenten hiervan een duidelijke foto te nemen en deze door te sturen naar info@denderendlekker.be. Wij behandelen uw mail met spoed.

Nee. Bij Denderend Lekker zijn wij ervan overtuigd dat tevreden klanten geen abonnement hoeven te nemen. Indien u het zichzelf wenst gemakkelijk te maken, kan u zich uiteraard laten abonneren.
Gelieve dan een email te sturen naar info@denderendlekker.be dan kunnen we voor u en uw gezin een aangepast abonnement opmaken.

Bij elk gerecht staat er vermeld welke basisingrediënten u in huis moet hebben.

Elke week bieden we één menu aan die bestemd is voor mensen met een bepaald allergie.
Indien u zelf graag aangeeft welk allergie u heeft, kunnen we daar rekening mee houden bij de volgende samenstelling van onze recepten.

De Denderend Lekker boxen worden geleverd in steden en gemeenten met volgende postcode: 1540, 1570, 1670, 1745, 1750, 1755, 1760, 1761, 1770, 1790, 9200, 9280, 9290, 9300, 9308, 9310, 9320, 9340, 9400, 9401, 9402, 9403, 9404, 9406, 9420, 9450, 9451, 9470, 9472, 9473.

Uw postcode niet gevonden tussen de lijst? Stuur een mail naar info@denderendlekker.be en we bekijken de mogelijkheden.

Lins bovenaan staat een link ‘inloggen en registeren’. Na een eenmalige registratie kunt u steeds inloggen om bestellingen te plaatsen.